19 lipca 2014

News #73

Brak komentarzy:
 

Nowości od Garou & Paulli, Momo, Piersi, XXANAXX, Bastille, Train, Wojciecha Ezzata, Wiza Khalify, Iwony Węgrowskiej, Megitzy, Elli Eyre.




Garou ft. Paulla - Du Vent, Des Mots / Tyle Słów Na Wiatr
W ogóle z jakiej repy ten duet? Wolę nie wiedzieć. Nie wiem czy ktoś tego posłucha, oprócz mnie, która jestem zmuszona do oceny.


Momo - Szafa
Przypomniało mi to teledysk Brodki do Dancing Shoes. Song jak dla mnie bez sensu, ale lepsze to niż sieka.


Piersi - 07 Zgłoś Się (teledysk)
Przyznam, że mam słabość do bałkańskich brzmień. Teledysk na luzie. Kawałek może niezbyt ambitny, ale ja to kupuję.

XXANAXX - Story
Całkiem spoko klubowy song, ale mógłby mieć coś w sobie do zapamiętania.


Bastille - Oblivion
Czasem zapomnienie jest najlepszym wyjściem... ops, to nie te aspekty. Drażnią mnie tu syntetyki, ale ogółem da się słuchać.


Train - Angel In Blue Jeans (teledysk)
Komentowałam już tu.


Iwona Węgrowska - Kocham Inaczej
Piosenka chyba inspirowana niedawnym rozstaniem Węgrowskiej. Skoro nagrywa w Stanach, to może niech lepiej pisze teksty po angielsku? Chociaż w zasadzie pewnie w żadnym języków nie da się tego słuchać. Podkład przyzwoity, ale czemu się tak drzeć?


Wojciech Ezzat - Radość (teledysk)
Ale gościu ma jeszcze szczerość wypisaną na twarzy, jeszcze showbiz go nie zniszczył. Komentowałam już tu.


Megitza - Teroz
Trochę się zawiodłam, bo myślałam, że pójdzie w klimaty etniczno-bałkańskie, a nie góralskie wesele.


Ella Eyre - Love Me Like You

Song bardziej w stronę elektroniki, ale nie zauważacie podobieństwa do Adele?



Wiz Khalifa ft. Project Pat, Juicy J - KK (teledysk)
Komentowałam już tu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff