15 listopada 2014

News #90

Brak komentarzy:
 

Nowości od Wiza Khalify, Kieszy, One Direction, Calvina Harrisa, Inny, Sia, Bastille, Iggy Azalei, Tokio Hotel, Sama Smitha, Imagine Dragons, Olly'ego Mursa, Nicki Minaj & Drake'a & Lil Wayne'a & Chrisa Browna.



Wiz Khalifa - Stayin Out All Night (teledysk)
Komentowałam już tu.


Calvin Harris ft. Ellie Goulding - Outside
Typowy elektroniczny hit, ale mimo moich słuchawek nie porywa. Przeciętniak.


Inna - Fata Din Randul Trei
Kawałek przeznaczony na ojczysty rynek Inny. Prosta balladka z kadrami z koncertów.

Sia - You're Never Fully Dressed Without a Smile
 Tego uśmiechu bardziej przydałoby się Polakom niż Amerykanom - z nimi nie jest aż tak źle. Przesłanie i wokal mi się podobają, natomiast można by wzbogacić albo uoryginalnić linię melodyczną. W zasadzie piosenka mogłaby być hitem na miarę "Happy", ale tak nie chwyta. Oczywiście nie mogło zabraknąć klasycznego już "łoułou".


Bastille - Torn Apart
Cały kawałek czekałam, aż się coś wydarzy. No i bridge był dość ciekawy, a jeśli chodzi o resztę to brak zaskoczenia.


Iggy Azalea - Beg For It
Azalea to spora konkurencja dla Nicki Minaj. Dobrze, że w końcu w mainstreamowym hip-hopie pojawiają się kobiety. W tym przypadku nie jestem pewna co do refrenu, ale reszta całkiem niezła.


Tokio Hotel - Love Who Loves You Back
Da się tu nawet momentami wyczuć funk, ale nadal jest to popowa sieka.


Kiesza - No Enemiesz (teledysk)
Komentowałam już tu.


One Direction - Steal My Girl (teledysk)
Komentowałam już tu.


Sam Smith - Like I Can
Poprzedniego singla nic nie przebije. Ten song wydaje mi się zbyt schematyczny.


Imagine Dragons - I Bet My Life
Bardzo pasuje mi pod stylistykę filmową. Wydaje mi się, że nastrój tworzą bębny.


Olly Murs - Never Been Better
Gościu przypomina mi Robby'ego Williamsa, a jeśli chodzi o kawałek, to taaki zespół, a podkład nie robi wrażenia.


Nicki Minaj ft. Drake, Lil Wayne, Chris Brown - Only
Oprawa tego songu jest bardzo krytykowana przez to, że kojarzy się z komunizmem. Takie zestawienie wykonawców, to i oczekiwania były dość duże, a wyszło... jak zawsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff