13 grudnia 2014

News #96

Brak komentarzy:
 
Nowości od Eminema, Kelly Clarkson, Lany Del Rey, Davida Guetty & Emeli Sande, Olly'ego Mursa & Demi Lovato, Marka Ronsona & Bruno Marsa, Selah Sue & Childisha Gambino, Paramore, L.U.C & K. Prońko & K2 & Mesajah, Natalii Nykiel, Fall Out Boy, Afromentalu, Czesław Śpiewa.




Eminem ft. Sia - Gut Over Fear (teledysk)
Komentowałam już tu.


Lana Del Rey - Black Beauty
Del Rey doświadcza chyba ciągłego Weltschmerzu. Niby jestem melancholikiem, ale to dla mnie za wiele.


David Guetta ft. Emeli Sande - What I Did For Love
Momentami za bardzo w disco, no ale czego tu wymagać od Guetty. Sande ratuje kawałek.


Olly Murs ft. Demi Lovato - Up
No nie w mojej stylistyce, może dla gimby.


Mark Ronson ft. Bruno Mars - Uptown Funk
Dawno nie słyszałam funku w mainstreamie. Miło. Kiedy nowy album Marsa?


Selah Sue ft. Childish Gambino - Together
Dysonuje mi nadmiar brzmień elektronicznych. Nie trafia do mnie.


Paramore ft. Joy Williams - Hate To See Your Heart Break
Niby prosto, ale ładnie, dwugłos wzbogaca przekaz.


Kelly Clarkson - Wrapped In Red (teledysk)
Trzeba przyznać, że wokal dziewczyna ma. Aż może za dużo tego darcia.


L.U.C ft. K.Prońko, K2, Mesajah - W Związku Z Tym
Dziwnie podobne do "Miłość to nie pluszowy miś...". No cóż, rodzima produkcja, warto się zapoznać.


Natalia Nykiel - Bądź Duży
Jestem w sumie pozytywnie zaskoczona, bo tekst znośny, podkład modnie dziś elektroniczny, ale przyzwoity.

Fall Out Boy - American Beauty
No, no, no. (czyt. noł) Nie czaje tego chaosu.


Afromental - Mental House
Szczerze to wolałam ich w stylistyce r&b, funk, bo takich zespołów brakuje. Uderzają w hip-hop i heavy metal, co nie jest złe, bo ciekawe. Niech szukają.


Czesław Śpiewa - Biały Murzyn
Znów kontrowersyjnie, nie wiem czy Polacy wytrzymają tyle prowokacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff