15 grudnia 2014

News #97

1 komentarz:
 
Nowości od Jessie J, Sia, Alicji Bachledy-Curuś, Bastille, Ushera, Jimka, Justyny Steczkowskiej, Donatana & Cleo, Grzegorza Turnaua, Buczera & Ras Luty, Treya Songza, Eda Sheerana, Lany Del Rey.


Jessie J - Sweet Talker
Podoba mi się beat, ogólnie fajnie, ale pewnie się nie przyjmie.

Sia - Opportunity
Taki światowy, filmowy utwór, wrażenie robi orkiestra w tle.


Alicja Bachleda-Curuś - Twoje Ach
Song promujący kalendarz Dżentelmeni. Może by tak ABC rozwinęła się muzycznie?


Bastille - Bite Down
Takie to specyficzne, jakby zremiksowane. Nigdy nie byłam fanką Bastille, ale dobrze, że eksperymentują.


Usher - Cuz We Can
Życzę sobie więcej Ushera i Ne-Yo. Nagrywajcie te hity xd Mi się podoba, ale jak na singiel może być za słabe.


Jimek - Crux
No moi drodzy, to jest poziom. To jest high level. Brak słów.


Jimek - Hypnotixx
Ten dupstep z "Miasta 44" utkwił mi w pamięci i już pomijając to, że był dość zaskakujący w filmie historycznym, to zastanawiałam się nad jego autorem. I wszystko jasne.


Justyna Steczkowska - Terra (teledysk)
Komentowałam już tu.


Donatan & Cleo - Papierowy Ład
Niby powinno był do dobrze, ale jednak nie bierze. Po prostu kolejny kawałek z płyty.


Grzegorz Turnau - Do Leukonoe
Turnau głoszący carpe diem. Tu akurat inspiracja 11 Pieśnią Horacego.


Buczer ft. Ras Luta - Niedostosowani
Niezastąpiony Ras Luta w hip-hopowym beacie.


Trey Songz ft. Nicki Minaj - Touchin, Lovin
Klasyczne r&b, w klimacie Ushera. Tylko tu wokalista jest dość dosłowny.


Ed Sheeran - Make It Rain
O kurde, zarąbisty klimat, chórki i wokal Sheerana rozwalają. Blues baby.


Lana Del Rey - Big Eyes
No powiedzmy, ale da się słuchać, bo fajne akordy.

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię Jessie J i Jimka :)) super kawałki
    u mnie Nowe Notowanie zapraszam hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff