3 września 2014

News #81

Brak komentarzy:
 

Nowości od LemONa, Jessie J & Ariany Grande & Nicki Minaj, Ushera, Margaret, Redfoo, Eminema, Nicole Scherzinger, Tony'ego Bennetta & Lady Gagi, Kasi Popowskiej, Macieja Maleńczuka, Joe Jonasa.


LemON - Scarlett (teledysk)
Komentowałam już tu.

Eminem ft. Sia - Guts Over Fear
Dość ciekawy duet, ale tak trochę nudno w kompozycji. No i dla Eminem jest to odejście od hip-hopowych beatów w stronę stylistyki Sia (Sii?).

Jessie J ft. Ariana Grande, Nicki Minaj - Bang Bang (teledysk)
Komentowałam już tu.


Nicole Scherzinger - On The Rocks
Jak dla mnie jej ostatnie podkłady są słabe, w zasadzie słabe odkąd zaczęła działać solowo.

Usher ft. Nicki Minaj - She Came To Give It To You (teledysk)
Komentowałam już tu.

Tony Bennett & Lady Gaga - Can't Give You Anything But Love
Ciekawa jestem całej płyty tego prowokującego duetu. Piękny jazz. A Tony Bennett to już legenda, zawsze brzmi rasowo.


Margaret - Start A Fire (teledysk)
Komentowałam już tu.


Kasia Popowska - Tlen

Jakieś takie klimaty country-blues. Miło, że nie jest tandetnie, ale nie zachwyca.



Yugopolis & Maciej Maleńczuk - Sługi Za Szlugi
Kojarzy mi się to z rockiem lat 80. Dom tego tekst o czymś, ważny temat.

Redfoo - New Thang (teledysk)

Joe Jonas - Young & Reckless


W porównaniu do singla, który ostatnio wypuścił jego brat, marne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff