26 kwietnia 2014

News #56

Brak komentarzy:
 

Nowości od Iggy Azalea, Aloe Blacca, Samanthy Jade, Libera & Mateusza Grędzińskiego, One Direction, Pharella Williamsa, Mrozu, Cody'ego Simpsona, Kylie Minogue, Justyny Steczkowskiej, Avril Lavigne, Lily Allen, Beyonce, Donatana & Cleo, Ricky'ego Martina.


Iggy Azalea ft. Rita Ora - Black Widow
No dziewczęta bez szału, hip-hopowy beat i wstawki Azelei są znośne, ale refren niechwytliwy.


Aloe Blacc & David Correy - The World Is Ours (hymn Coca-Coli na FIFA Brasil)
Nie podoba mi się wokal Correya, jest sztuczny i boysbandowy. Wstawki znane z reklam coca-coli były konieczne, niby wszystko co trzeba jest użyte... i może właśnie dlatego jest za dużo wszystkiego.


Samantha Jade - Up! (teledysk)
Komentowałam już tu.

Liber & Mateusz Grędziński - Czarne Chmury (teledysk)
Komentowałam już tu.


Mrozu ft. Sound'n'Grace - Nic Do Stracenia
Koncepcja dobra, można by dopracować tekst albo w ogóle napisać go od nowa xd Pochwalam featuring. Coś dobrze idzie ostatnio Mrozowi, ostatni singiel z Tomsonem też udany.


Cody Simpson - Surfboard
Board, board, board... Słowo 'surfboard' kojarzy mi się z tekstami Beyonce, a tu jednak chłopak o typowej australijskiej urodzie użył go jako motywu przewodniego. Hmm, raczej przejdzie bez echa.

Kylie Minogue - Golden Boy
Boooring. I jeszcze ten infantylny wokal.

One Direction - You & I (teledysk)
Komentowałam już tu.


Justyna Steczkowska - Terra
Jak ona to robi, że jej piosenek nigdy nie da się słuchać? No na co dzień takiej alternatywy bym nie zniosła. Zawsze jakiś motyw modlitwy, mroczność, krew, naturalizm, a w tym wszystkim Ona i On. Brrr. Mimo wszystko widzę tu umiejętności, bądź co bądź zmarnowane, ale są.



Avril Lavigne - Hello Kitty
Fani są zszokowani, a ja nie specjalnie, bo przecież to jasne, że chodziło o kasę napływającą z azjatyckich kieszeni. To tylko pokazuje do czego ludzie są zdolni.


Lily Allen - Sheezus
Po tytułowym singlu spodziewałam się a little more. Bez teledysku nie przesłuchałabym do końca.


Beyonce - Pretty Hurts
Dobrze, że Bee nagrywa takie songi, a nie jak większość piosenkarzy o kolejnej imprezie. To się nazywa artystka.


Pharrell Williams - Marilyn Monroe (teledysk)
Komentowałam już tu.


Donatan & Cleo ft. Sitek - Cicha Woda
Na początku był u mnie <zonk>, ale na drugim przesłuchaniem doceniam. Dobra robota. Powodzenia na Eurowizji!


Ricky Martin - Vida
Wesoły hit na wakacje, niezłe byłoby też do ścieżki dźwiękowej jakiegoś filmu animowanego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff