12 kwietnia 2015

News #112

Brak komentarzy:
 
Nowości od Olly'ego Mursa, Mrozu, Flo Ridy, Patrycji Markowskiej, Ludacrisa, Martina Garrixa, Snoop Dogga, Florence & The Machine, Hoziera, Ushera, Nicki Minaj oraz Jennifer Hudson.

Mrozu - Huragan
Całkiem przyjemny kawałek. Tekst do zaakceptowania. Tylko to łouoołu.


Olly Murs - Seasons (teledysk)
Komentowałam już TU


Flo Rida - My House
Może być, ale bez szału. Twórcy mogliby dopracować to i owo.


Patrycja Markowska - Na Na Na (Wszystko gra)
Według mnie udany kawałek. Co prawda poprawiłabym tekst z paru banalnych wstawek.


Ludacris - Come And See Me
Ciekawy beat, nawet trochę elektroniki. Głowa się kiwa, więc jest dobrze. Już widzi się "tradycyjny" teledysk z laskami w bikini, sportowymi autami i złotym łańcuchem na szyi.


Martin Garrix ft. Usher - Don't Look Down
Klip odjechany, ale sama piosenka nudnawa. Nie wiem czemu Usher wziął w tym udział.


Snoop Dogg ft. Charlie Wilson & Pharrell Williams - Awake
Czuć funkową pharrellowatość xd Czekam na coś w stylu reggae.


Florence & The Machine - St Jude
Ze mną jest tak, że ja nie czuję tego klimatu. Smutnego, melancholijnego rocka...
Hozier - Work Song
Nie porwało mnie, ale dostrzegam w tym jakiś potencjał. Fajne dwugłosy.


Usher - All Falls Down
Może to jeszcze demo, bo nic mnie nie ciekawi w tym kawałku. Chyba chodzi o mało wyrazisty refren.


Nicki Minaj - The Night Is Still Young
Niespotykany zabieg zwolnienia w refrenie. No i odważny teledysk.


Jennifer Hudson & Jennifer Nettles - You Will
Mało mi się klei podkład do reszty. Brzmi jakoś infantylnie. Plus za wokale.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff