7 kwietnia 2015

News #111

Brak komentarzy:
 
Nowości od Snoop Dogga, Ciary, Seleny Gomez, Mary J. Blige, Coldplay, Jordin Sparks, Michała Sobierajskiego, Natalii Przybysz, Rasmentalismu, Kendricka Lamara, Kasi Cerekwickiej, Ricky'ego Martina.

Snoop Dogg ft. Charlie Wilson - Peaches N Cream
Zaleciało Pharrellem. Z resztą wyprodukował całą płytę Snoopa. Nudnawo.

Ciara - I Bet (teledysk)
Komentowałam już tu.


Coldplay - Ghost Story
Choć nie znam się na rocku, to chciałabym, żeby tak wyglądał.

Zedd ft. Selena Gomez - I Want You To Know (teledysk)
Komentowałam już tu.


Jordin Sparks - Double Tap
Powrót Jordin Sparks? Cieszy mnie, że nie poszła w popik.


Michał Sobierajski - Część
Świetny tekst, ale niestety nie autora melodii. Jednak jako całość mi się podoba. Może tylko dla młodzieży, trzeba by to uwspółcześnić.


Natalia Przybysz - Prąd
A ja niezmiennie tęsknie za soulem. No cóż, tu mamy blues i też nie głupio mi się go słucha.


Mary J. Blige - Doubt (teledysk)
Komentowałam już tu.


Rasmentalism ft. Klaudia Szafrańska - System Interwałów
Ale mi się podoba! Tekst fajny, genialny wokal Szafrańskiej XXANAXX, indyjskie brzmienia.


Kendrick Lamar - King Kunta
Babki z obfitymi udami muszą być... nie powala mnie ten kawałek.


Kasia Cerekwicka - Między Słowami
Łoułouuu. Nie słucham takiego czegoś.


Ricky Martin ft. Pitbull - Mr Put It Down
Dość energetyczny kawałek. Na disco bandżo idealne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff