11 lipca 2015

News #124

Brak komentarzy:
 
Nowości od Pitbulla & Chrisa Browna, Prince'a Royce'a & J.Lo, Kieszy, Natalii Nykiel, Tatiany Okupnik, Kukiza & Piersi, Jessie J, Rity Pax, Margaret, Luxurii Astaroth, Cody'ego Simpsona, Ricky'ego Martina, Traviego McCoya & Sia. 

Pitbull ft. Chris Brown - Fun
Nie wiem czemu, ale podoba mi się ten kawałek, fajnie by się tańczyło. Chwytliwy refren z klimatem wakacyjnym.


Prince Royce ft. J.Lo & Pitbull - Back It Up
No całkiem przyjemny wakacyjny kawałek i J.Lo kręci czym trzeba, ale jednak coś nie chwyta.. Wiem! Za mały kontrast zwrotki do refrenu.


Kiesza - Stronger
O kurde.. zawiało Eurowizją. Słuchać jak słuchać, ale patrzeć na tą osobę nie mogę.


Natalia Nykiel - Rzeźba
No, no, udany remix. Nie wiem co za instrument? Mi to przypomina fagot.


Tatiana Okupnik - Na Pozór
Jazzowy chillout to na pewno lepsza opcja dla Okupnik niż to, co do tej pory nagrywała.

Kukiz & Piersi - Wakacyjna Miłość
Nie bierze mnie to, brzmi to jak Lady Punk.


Jessie J ft. Rixton, Jhene Aiko - Sorry To Interrupt
Podoba mi się, nawet się nie spodziewałam r&b po Jessie J.


Rita Pax - Too Much
Nie porywa mnie, ale brzmi dobrze. Ciekawe jakby spróbowała coś napisać po polsku?

Margaret - Heartbeat (teledysk)
Nadal podoba mi się ten utwór, a teledysk jak najbardziej światowy, ale jak widać nie jest to hit. Komentowałam już TU

Luxuria Astaroth - Pułapka
O cholera.. nie dość, że dziewczyna nie umie śpiewać, to jeszcze taki tani teledysk. Nie wspominajmy już o tekście...

Cody Simpson - Palm of Your Hand
Fajnie, fajnie, ale czemu łudząco przypomina piosenkę Somewhere Over The Rainbow?

Ricky Martin - La Mordidita
Porządne latino nie jest złe :>


Travie McCoy ft. Sia - Golden
Kawałek nie do zapamiętania, taki przeciętniak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff