30 kwietnia 2014

News #57

Brak komentarzy:
 

Nowości od Tedego, Katy Perry, Tiesto, Cher Lloyd, Mikołaja Krawczyka, Tomka Makowieckiego, Demi Lovato, Kultu, Ariany Grande.


Tede - CMRT
Eee nie kupuje tego. Kawałek zrobiony na siłę. Tekst nieprzemyślany, aby do rymu.


Katy Perry - Birthday (teledysk)
Teledysk irytujący i durnowaty. Komentowałam już tu.


Mikołaj Krawczyk - Wykochaj Mnie Na Śmierć
Co za gónwo... ile jeszcze takich zespołów? Dalej będziemy siedzieć w polskim bagienku razem z disco polo.


Tomek Makowiecki - A Summer Sale
Nie lubię totalnych melancholii, no kurde prawie jak Lana del Rey. Może duecik? Zaoszczędzilibyśmy na narkozie.


Demi Lovato ft. Cher Lloyd - Really Don't Care


Demi, zmień producenta, please. A może lepiej don't care.

Tiesto - Wasted (teledysk)
Komentowałam już tu.


Kult - Dziś Jest Mojej Córki Wesele
To chyba nie jest serio? Wysoki poziom grafiki komputerowej <facepalm>


Cher Lloyd - Sirens (teledysk)
Komentowałam już tu.


Ariana Grande ft. Iggy Azalea - Problem

Gdyby głos był dojrzalszy... ale w końcu Minogue śpiewa całe życia jakby połknęła gwizdek i jakoś jej słuchają. Tak by the way to podoba mi się refren.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff