8 sierpnia 2014

News #77

1 komentarz:
 

Nowości od Sama Smitha, Katy Perry, Inny, Ne-Yo, Eda Sheerana, Ewy Farnej, Anastaci, Nicki Minaj, Beyonce, LemONa, Sia, Foster The People.


Sam Smith - I'm Not The Only One (teledysk)
Komentowałam już tu.

Anastacia - Staring At The Sun
Zaleciało Eurowizją... Na dzisiejsze czasy tak sobie to brzmi. Ale wokal doceniam.


Katy Perry - This Is How We Do (teledysk)

Komentowałam już tu.



Inna ft. Pitbull - Good Time (teledysk)
Komentowałam już tu.


Ne-Yo ft. Jeezy - Money Can't Buy (teledysk)
Komentowałam już tu.


Nicki Minaj - Anaconda
Patrząc na okładkę i teaser teledysku, ciśnie się na usta: ostro... A tak abstrachując, co ma anakonda do pośladków? Kawałek nowoczesny, ale czy dobry? Z teledyskiem lepiej by się słuchało, sam się nie broni.


Beyonce ft. Nicki Minaj - Flawless
Podoba mi się intro, takie exotic xd Nawet w hip-hopie Beyonce wyszło. I udany featuring, dwie silne kobiety.


LemON - Scarlett

Mam mieszane uczucia, gdyby aranż był mniej popowy. Mam uczulenie na to, żeby Lemonowcy się nie zpopowili. Zależy mi, żeby zostali jazzowi, folkowi, łemkowscy, ciekawi.



Ewa Farna - Leporelo (teledysk)

Wstawiam to jako ciekawostkę, bo podejrzewam, że czeski raczej niewielu zna. Są wśród czytelników jacyś Czesi?



Ed Sheeran - Don't (teledysk)
Niektórzy wskazują na niemałą inspirację tą poniżej i jej hitem Chandelier. I nie trzeba wielkiego budżetu i studia, żeby było dynamicznie i ciekawie.


Sia - Burn The Pages
Przyznam, że nie do końca rozumiem fascynacje Sia (cholera wie jak się to odmienia). Chociaż pewnie dla sceny elektronicznej jest odkryciem.


Foster The People - Are You What You Want To Be?

Dlaczego ja nie potrafię komentować rocka? Nie wiem. Song energetyczny, ale refren nie do zapamiętania.

1 komentarz:

  1. Uwielbiam piosenkę Don't, ale nie podoba mi się teledysk. Teledysk Sama spójny z piosenką, co bardzo mi się podoba. ;) Co do Katy Perry mam wrażenie jakby wracała do swoich słodkich, kolorowych teledysków. Nowy singiel zespołu Lemon świetny, nie mogę doczekać się teledysku. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff