22 sierpnia 2014

News #79

Brak komentarzy:
 

Nowości od Iggy Azalei, Ariany Grande, Michaela Jacksona, Chrisa Browna, Elli Eyre, George'a Ezry, Bastille, Libera & Natalii Szroeder, Redfoo, Jasona Derulo, Taylor Swift.



Iggy Azalea ft. Rita Ora - Black Widow (teledysk)
Komentowałam już tu.


Ariana Grande ft. Zedd - Break Free (teledysk)
Komentowałam już tu.


George Ezra - Blame It On Me
Ogromna różnica między tym jak wygląda piosenka amerykańska, a piosenka brytyjska, europejska. Chyba chodzi tu o mentalność ludzi. Ezra jest ciekawy, bo wprowadza trochę folku, no i oczywiście swój niespotykany wokal. Kolejny utalentowany artysta młodego pokolenia z UK.


Michael Jackson - A Place With No Name (teledysk)
Komentowałam już tu.


Bastille - Bad_News
No szczerze, to ta nuta mnie nie urzekła.

Chris Brown ft. Usher - New Flame (teledysk)
Komentowałam już tu.


Liber & Natalia Szroeder - Teraz Ty
No tak, typowa radiówka, po najmniejszej linii oporu, schematycznie; mam pisać dalej? Chociaż muszę przyznać, że Szroeder ładnie brzmi.


Redfoo - New Thang
Saksofon chyba w modzie albo w zasadzie ogólnie dęte w refrenie. Kawałek niby wpada w ucho, ale żeby hit, to nie do końca.


Jason Derulo ft. Tyga - Bubblegum
Song w mojej estetyce, toteż przyjemnie mi się słucha. Fajne, miękkie brzmienie, Derulo lekko inspirujący się JT, featuring z Tygą.


Ella Eyre - Comeback (teledysk)
Komentowałam już tu.


Taylor Swift - Shake It Off
Jej przypałowość w tym klipie, sprawia, że człowiek żywi do niej sympatię xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff