23 września 2014

News #84

1 komentarz:
 

Nowości od Bednarka, Izy Lach, Edyty Bartosiewicz, Oceany, Tony'ego Bennetta & Lady Gagi, Augusta Alsiny & Nicki MinajIndios Bravos, Nicka Jonasa, Natalii Szroeder, Jennifer Lopez, PitbullaKaroliny CzarneckiejRafała Brzozowskiego, Imagine Dragons.



Bednarek - Chwile Jak Te
Teledysk bardzo krytykowany i w zasadzie wcale się nie dziwię, bo widać na nim tylko szybkie furki i laski w bikini. Kawałek też dość szokujący, bo bardziej w pop-r&b niż w reggae, z czym nie mogę się pogodzić. Zaczynam się bać nowej płyty.


Iza Lach ft. Soopafly - Undecided
Cieszy mnie niezmiernie, że Iza rozwija się za granicą, bo w Polsce by się zmarnowała albo musiała nagrać miałki pop.


Edyta Bartosiewicz - Nie Zabijaj Miłości
Boooooring. Banalnie.


Oceana - Unexpected
Jakbym już gdzieś słyszała?


Tony Bennett & Lady Gaga - Nature Boy
Jak to jazz, zawsze piękny. Trzeba przyznać, że kompozytorów mają świetnych, jednak ten utwór bez fajerwerków.


August Alsina & Nicki Minaj - No Love
Klasyczny kawałek r&b. Nieco inna wersja Minaj, a Alsina przypomina mi Browna, Ne-Yo albo Ushera. Przydałoby się, żeby czymś się wyróżniał.


Indios Bravos - Znak Pokoju
wtf? może na koncert w kościele by się nadawało.


Nick Jonas - Jealous (teledysk)
Komentowałam już tu.


Karolina Czarnecka - Stolica
Czarnecka ma dość nieprzeciętny styl. Jej muzyka zdecydowanie należy do tej z morałem.


Rafał Brzozowski - Linia Czasu

O cholera, jaki shit. Brr.



Imagine Dragons - Warriors
Spoczko kawałek, dramatyczny, nagrzewający do walki.

Natalia Szroeder & Liber - Teraz Ty (teledysk)
Komentowałam już tu.


Jennifer Lopez ft. Iggy Azalea - Booty (teledysk)
Komentowałam już tu.


Pitbull ft. John Ryan - Fireball (teledysk)
Komentowałam już tu.

1 komentarz:

  1. Mi spodobał się teledysk Bednarka, piosenka Oceany - bez komentarza. :/
    Podoba mi się piosenka Libera i Natalii Szreoder, teledysk też, ale mam wrażenie, że już to gdzieś widziałam.
    songnevergrewold.blogspot.com NN

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff